@ Lobby

haj, sitter nere i lobbyn , o de kom nyss en tjej o fraga natt jag inte fatta, sa ja bara '' what'' sa trodde hon nog ja va helt dum i huvet.. haha :(
men iaf, snart gar nog min tid vid datorn ut , sa jag gor detta lite snabbt.
vi flog igor, gick faktiskt hyfsat bra anda, mattias fick sin rulle snabbt o vaskorna kom ratt o allt gick allmant bra! :D
pa onsdag natt, aker vi till los angeles med flyg, sen kor vi bil fran los angeles till las vegas. kollar supercross dar o ar dar i 6 dagar tror jag det va, sen aker vi tillbaka till los angeles o ar dar t vi ska hem, kommer nog bli najs, for vadret dar ar awesome... :D har ar det inte sa varmt, men anda helt okej, klockan ar 09,53 o ja.. tror inte klockan ar det dar hemma men iaf, hoppas ni har de bra sa ses vi snart ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0